VA?!:o

Alltså jag har varit nykter :o Grannen har haft fest så de bara har stått härliga till och jag å sandra har vare å kolla på fyllskallar på samhället, och jag är ändå nykter :o Va fan är de för fel på mig ? haha ne men ja är sjukt stolt över mig själv. :)
Jag är så duktig :)

Annars finns de inte mycke mer att säga. Vaknade imorsen av att dumdum peta på mig,sandra kom,vi for på dollar sen ica och hyrde film, blev Beck och en annan ful film. Hmm,Svane,putte å simon kom men svane dissa å for iväg till Lars.. Sen har bara ja å sandra fula runt å vara fula! xD haha

Hmm, har dålig upptadering med kort osv, men de är så jävla konstigt då ja ska he bilder från telefon till datorn. måste he in dom på min gamla dator och sen via ett usb på denna dator! :s FUCK brända vista! :s :o

Ajja, nu ska ja se mammut och tröst dricka cocacola.
Såg honom idag :/ Fick en sån jävla klumpa i magen och den sitter fortfarande kvar. :s Sen massa kort på jag å han hemma hos sandra från min 17års fest :s åhhh... :'( KOM TILLBAKA DITT SVIN!!! jag saknar dig! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0