hoppsan! :o

Ja, nu sitter jag här, var gode länge sen jag skrev.
Finns inte så mycket att skriva. Sitter och lyssnar på massor med gamla låtar, hittade nämligen en skiva där det stod "Tobias <3 Anna" så var tvungen att utforska! ;b
Det är inte dålig musik men inte sveriges bästa heller, men massor med gamla gooingar! :)
Blir glad av att höra dom, men antar att man blir glad då det kommer upp massa minnen.
Synd bara att jag inte fått någon annan skiva! :/ Vi hade ju en hel del ändå. :s

Är inte på topp just nu, mår verkligen piss i toan. :( Är inte alls kul, men man möter sånna dagar också. Läste på bdb där Bxl hade laddat upp om en väg, och det stämmer nog när jag tänker efter. Man stannar på en fika och sen vidare typ. Är så jävla less på att bli nertrampad av allt å alla just nu. Önskar att jag hittade en utväg ur allt.
Jag har nog börja inse att jag saknar vissa stunder mer än vad jag försöker säga till mig själv, vilket är väldigt jobbigt. Men men, som sagt bxl. Vissa nerförsbackar är otroligt långa!


Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, har mest pluggat,sovit, och varit ute å gått.
Var en sväng till Anna i Tisdas, riktigt fin lägga måste jag säga, och igår var jag ut med Annahita och bus (Loke) haha måste förtydliga för Köjsti! ;b haha
Ja och idag så gick jag från sjukan och hem, fick skjuts dit av Camilla.
Har ialf fått något possitivt idag, raka och klara besked. SKÖNT! äntligen!!
Men blir ett "åter besök" för yttligare en koll :)

Hmm. skolan går riktigt bra. Har varit alla dagar utom idag då jag vaknade med sveriges skallebank och frös som en kossa. Men pluggandet och allt sånt går skit bra, har verkligen en bra klass :) Är riktigt nöjd.

I lördas så städade jag och flyttade massor med möbler och så plötsligt insåg jag att jag MÅSTE rensa. Rensa alla förråd och alla små saker som jag har. Får inte plats med något! :s
Sen så insåg jag att jag saknar min gamla säng så nu ska Tobbes säng och min in igen :) har verkligen saknat mitt as. var tvngen att sova en natt iden och har inte sovit så bra på riktigt länge så det var värlt det :)
Sen så ska den vita graderoben ut, den behövs väl inte ? :s det är ju bara sängkläder å sånt i den men jag har mycke plats så det ska rymmas någon annan stans.
Sen måste jag köpa massa nytt också, känner verkligen för en färg förändring. Mitt rum är trä och trist, i vardasrummet är det blått och svart/grått så de påminns om tobias rum :/ Så nu jävlar är de dax att slösa lite pengar också ;D Va roligt. Imorn ska jag till mamma å kolla på kläder som ska beställas :) Kommer att bli fattigast eftersom jag är skyldig Camilla 300 :s hur ska jag överleva ? :o

Finns inte mycket mer att säga nu alltså.
Vill än en gång tacka Anna Renberg för att du finns och tar fram ljuset till mig då mörkret lagt sig! <3
Och Mini tack för att du finns och förstår,hjälper och lyssnar. <3

Ne gott folk, nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och kolla runt på datorn.
PUSS! /a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0