Tisdag 22/9

Dagen har inte varit bra alls. Vaknade och hade sjukt ont i halsen. :/ De verkar som om att det aldrig ska bli bra.
Ja, jag skicka iväg Markus på skolan och sen satt jag mig vid datorn och skrev lite med Anna. <3
Sen började jag se en film men somnade innan den ens hann börja :o

Sen har dagen bara bestått av dysterhet och tårar.
Tycker att dom borde ta slut någongång. det forsar bara tårar från mig hela tiden.
Ja, men nu så är nästan allt borta i alla fall..

För en liten stund sen satt jag och kollade runt och kom fram till en blogg där det stod mindre roliga saker. :(
R.I.P    - jag tänker mycket på er!

Annars så är vädret åt hellvete, allt är riktigt piss idag! De enda som är bra kanske är att det är IDOL, men den glädjen kommer inte förrän ikväll. Vill fara ut och springa men de är så dåligt väder men funderar vädlrigt starkt på att fara ut ändå.
De är gode härligt att fara ut och gå eller springa då man är deppad.
Jag går/springer tills alla tankar är borta, HELT borta! Fast de är klart att dom kommer tillbaka. men men..

Ne nu orkar jag inte skriva mer denna gång. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0