Tisdag! 15/9

Sitter nu på datan och tråkar.. Vill hem och sova!!
Hade riktigt mysigt igår kväll,Frerik komme hem :) Så min dag blev lite bättre, men inte allt för bra. "/
Skolan har varit bra idag, har haft överskotts enerig hela dagen! :)
Psykologin var en riktig flumm lektion :) Våran psykologi lärare är lite halv läskig, men de är bara vi som fatta hur och varför! ;b Älskar verkligen att vara på skolan..

Satt och pratade lite med Bengan också de var länge sen så de var ganska kul :) Trevlig kille de där :)
Åhh,Tobias är typ sen, snart går jag hem till min lilla säng och sover ett tag. Har inte sovit mycke inatt har typ vaknat emellan åt för Fredik har tagit plats,mina kuddar och täcket :/ men men..
Jaha, idag ska jag vara med Sandra :) Kanske ska baka nå gott å bara feta oss. =) De är ju idol ikväll också. (: Nice ! :b
Fredrik far och jobbar idag igen. Fast nu ska han bara följa med Anton till Boden å göra nå, vet inte riktigt vad :s men men..

Annars händer de inte mycket. kanske skriver lite senare! :) Får se om jag orkar :)
ha de gött
pusss/a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0