Skrämmande

Åh, denna hämska dag! Glömmde skriva om min otroligt läska dröm i Måndas

Alltså jag drömde allt precis som att de hände igen, jag drömde att vi åt midda,och Tobias skulle visa oss nå "fränt" som han sa. Alla ord och varje detalj kom med i min jävla dröm.

De klickade inte för mig på morgonen varför jag drömt den drömmen. Men de var för att de var precis ett år sen allt hände.

de var när linn sa att de var skoljoggen som jag kom på de, och nu när jag sitter och kollar på bilden från hans bränskada så kom ja på att jag inte skrivit om mig dröm. :o slarvigt Anna!

Ska jag drömma såhär varje år eller vad är de ?
Satan så jävla vidrigt hela "showen" var.
Känner rent i magen hur rädd jag blev,hur chockad jag var och samtigit rädd, men ändå glad,glad för att han klarade sig!

Fan va tiden går fort. De var ju igår vi hade alla dessa fester hemma hos honom och alla var så glada. FAAN! Stanna tiden någon, eller backa bak bandet.

Minns varenda ord som sas och minns verkligen ett tillfälle "jag älskar dig" minns även då tobias läppar läkt ihop och jag fick pussa honom igen.

Åhh,nu kommer massor med minnen. Blir så jädrans glad då jag tänker tillbaka.
Men NEJ, Anna du får inte!!! Se frammåt och tänk inte på dehär nu.

Nu ska du bara tänka på vad som är idag och att du hatar honom!! Okej?

åhh, försöker säga till mig själv att han är ingen att tänka på. Att de finns inte så mycket tid och energi att lägga ner på honom. Att allt är bara i onödan! Men måste erkänna, jag saknar honom! :s Skit också!

Ne, nu är de bara att fortsätta frammåt och skita bakrunden.. RADERA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0