Onsdag 23/9

Vaknade imorse av att klockan ringde. Tog på mig ett linne och är påväg ner då jag hör lillskiten där nere. Vänder om jag lägger mig i sängen igen! Markus kommer upp och lägger sig en stund innan jag ber honom gå ner och fika.
När jag ligger och små prata med Markus får jag nästan inte fram ett enda ljud.
Tänk så mycke lättare allt varit om dom fixat min hals förra året. åhh!!! Blir så jävla arg på skit läkare.
Blev lovat operation, och när jag komme till Sunderbyn säger dom - "vi behöver inte operera"
Så steg upp onödigt tidigt för att åka den onödiga biten till Sunderbyn! :s Förstörde en hel dag som kunnde ha varit betydligt bättre..

vill vara på skolan och inte i min säng. Vill inte att allt ska sluta som förra året. Vill fixa dehär nu så jag kan lämna detta ställe.
ajja, slut med beklagelse.
Men idag blir de inge springande. Kanske cyklar lite på träningscykeln.

Hmm. Finns inte mycke mer att skriva för tillfället. Blir att kolla på nån film å bara ta de lugnt!

Puss/mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0