onsdag 16/9

Ja,dagen började jätte bra, var lite seg bara men de kan bero på att jag fortfarande har feber! :/
Annars så har dagen varit skit bra :)
Har haft skoljoggen så jag har varit och gått i skogen med patrik,carl,johannes,90,jimmy,jonkan,malin,sandra och emelie. :) å så var de en kille som jag inte minns vad han heter. :/ sry.
Så de var skit kul ialf =) Lite jobbigt men kul (:

Sen så tycker jag att de är collt med såna människor som vet mer om ens liv än vad man själv gör. De är helt fantastisgt. De måste vara ett sjätte sinne eller nå sånt som folk har som jag inte upptäckt ännu. Fick veta massssor idag som jag inte visst jag gjort. thihi åhhh, de är så jävla kul. Ajja, de finns väl kanske värre saker men när folk säger så, så tänkter dom inte på att de är inte bara jag dom "drabbas" eller vad man ska säga.
Haha ja, jag tycker att det är kul idag. ne i love it ! :) <3

just de ja,de var ju med en liten tjej och gick idag också. En sån människa som tror att hon är nå fast hon är yngre,fulare och totalt udda! ajja, lille brud- "skaffa ett liv och gre till näsan för fan!"
Ja, ne nu är de snart idol så nu förvandlas jag till soffliggare igen ;> hade gärna farit ut å gått men nu är de ju idol. Men sen kanske! :)
Ne hörrni, nu blir de tv4,glass,cocacola och IDOL!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0