Måndag 14/9

Åhh,de var så lockande att ligga kvar i sängen i morse, men var tvungen att he mig upp och ta mig till skolan. Tur man inte har så långt, var klar kvart över åtta :s men kom i tid ialla fall :)
Skolan gick bra. Just före lunch fick ja tur ångest och tappade humöret, så när jag var hem på lunch så börja jag tok gråta :/ Så de blev ingen psykologi idag. Men imorn :)

Efter skolan så traskade jag hem och gjorde mat, det blev kyckling idag :) mumus.
Sen efter maten så städade jag, så jag har nästan nyss blivit klar och duschat. :)
Har även städat till i garderoben och lagt undan kläder som jag inte använder, så de blev nästan tomt. Hatar då kläder blir förstora fast ändå så är de bra :)

Ligger nu i sängen och ska se "crazy beautiful" den är så jävla bra. Tack Anna för ett bra film tips :) Fast jag kunde inte tänka på framtiden som du sa utan de blev en skrålar film med de, men men. den var bra ialf :) Så tack för de Anna ! <3

Min dator har fått krupp och vägrar ta sig fram till facebook. :/ jävla skit, snart åker fanskapet ut! :@

Ne men de finns väl inget mer att säga här då! God natt alla! ;>


min nya frisyr syns inte så bra, men de är en bild ialf :)
och klaga inte på att jag ser sur ut, hade faktiskt solen i ögonen! ;> okej? hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0