Lördag 26/9

Gårdagen blev nyktert och samma ikväll :) Så lyder då mina planer för jag har inga pengar,inge dricka och inget sug. Så det blir nyktert.ab ;D är ritkgit stolt över mig själv. Har inte varit nykter på över 9månader :o Så det känns riktigt bra ändå =)
Så idag har jag skratta åt alla som varit bakis, vilket jag kommer att göra imorn med :)
Fredrik ringde igår och han var dock inte nykter, haha, rätt åt dig! ;b

Ne men, annars finns det inte mycke mer att säga. Kolla videon :) Det kommer så klart att komma fler, det är ett lovande ;)

Jaa, idag har jag varit ute och kört med mamma och lura henne på dollar så hon köpte nå grejs å en cocacola. Snällt!
Men dagen har varit riktigt skit! Men varför ska dagarna helt plötsligt ändras då det varit såhär i typ 4-5månader :o
Ajja, ska hoppa in i duschen nu, sen måste jag ringa  Putte som jag lovat!
lev å må, hejdå! PUSS/a.


yttligare en bild som jag lekt med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0