livet behöver inte vara bra för att vara underbart!

åhh, dagen har varit hur skön som hellst. Sluta vid lunch,for hem bråttas med Fredrik och sen ut en sväng med han.
Blev lite plugg och till sist kom Sandra, vi begav oss mot dollar och sen blev det Idol :) Väldigt ovanligt.

På tal om Fredrik så åkte han till umeå idag, SÄNGEN HELT FÖR MIG SJÄLV!! Fast kallt är de :/ men men..

Efter idols slut så kollade jag runt om någon kunde köpa snus eftersom pappa somnat framför tvn vilket inte är ovanligt, men ialf så frågade jag runt några stycken.
Efter många frågningar och tusentals svar "det är så kallt" så fick jag ett sms, ett sms som gjorde så jävla ont inne i kroppen..
Det var inte han som skrev sms som jag är arg på nu, utan bara sättet han skrev smset på!
Tycker det var lite onödigt att skriva just så, men jag tycker om dig ändå, verkligen!

Men om det är så viktigt att förstöra för mig så gör det för fan ORDENTLIGT någon jävla gång. Sluta göra små saker som får mig att gråta en natt, gör något som verkligen sårar mig, gör något som verkligen förstör för mig. Gör så att jag verkligen HATAR dig! För det är precis det du vill, du vill att jag ska hata dig samtidigt som du vill retas för att du vill höra och se att jag blir ledsen.
Du berättar för folk hur mycker du hatar mig och hur mycket du vill förstöra mig och mitt jävla liv, men snacka om ord och ingen verkstad. Ta för fan och landa på jorden!
Fan vilken jävla stil.
Men ialf när allt detta hände så hade jag Sandra utme mig, Tack Sandra för att du förstår och ställer upp för mig!
Började gå mot Anna, när jag kom dit så beger vi oss mot OK, vi pratar mycke och länge. Anna du är ett sånt jävla bra stöd, jag älskar dig glöm då för allt i världen inte det! <3

Får se vad som händer i helgen, är grymt sugen på att åka till Umeå å chilla, är inte alls sugen på att vara här i jävla skit arvids.
Nu ska jag försöka sova vilken inte kommer gå bra, men ett försök är alltid en utväg.
Har gjort några uppgifter som blev 11minuter försent :o SHIT!! Ajja, nu stängs mina ögon!
</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0