i want to be happy!!!!

Dagen har inte alls varit allt för bra. Vaknade och var gode jävla trött, ville bara ligga kvar i sängen men med många om och men så tog jag mig upp och gick ner å la mig utme Markus en stund.
Sen så fikade vi lite och jag gick upp för att göra mig klar för skola.
Påväg till skolan så kom de så många tankar och funderingar.... Fattar inte varför jag ska tänka så mycket, och oroa mig för massa saker. Jag vet ju ändå hur allt slutar :/
De var ändå så gick dagen fort, de blev lunch och jag gick hem, där fann jag Fredik i min säng. Jädrans sängtjuv, han hade lega i sängen hela dagen, fy!
Ja,jag fick tillbaka till skolan och Fredrik for, skulle göra nå saker. Han åkte till Kiruna idag.

Hade en föreläsning om ekonomi, vilket var sjukt tråkigt. Men men..
Gick hem,kolla runt lite på datorn, for å handla,gjorde mat och sen ut med sandra.
Vi börja med en cykel runda, sen blev vi less de å for ut på en gå/springt runda. De är så jävla skönt att springa. Blir att springa imorn med fast sandra inte är här..

Hmm,Camilla for idag så nu ser jag inte henne på ett tag :(

Sitter här och funderar lite över vad jag ska ta mig till. Som sagt,jag tror en massa skitsaker då jag är med vissa som JAG tror att dom visar att dom tycker om mig, och jag tror att dom verkligen gör det bara för att dom säger det, men jag vet ju hur allt slutar ändå. Jag vet ju hur folk är idag, jag vet hur dum jag är som tror massa skitsaker,att jag tror på deras ord för mig bara arg! Åhh.
Jag är så sugen på att bara packa väskan och fara, fara någonstans där INGEN kan få tag på mig.
Där jag bara får vara ensam och börja ett nytt liv.
"Du får mig att må dåligt då jag mår som bäst" - DU ÄR FAN INTE MYCKE BÄTTRE SJÄLV!!!!!
Jag blir tokig, jag kan inte vara kvar här. Jag älskar min familj och mina vänner för mycket för att fara, men jag orkar inte längre.
Så jävla många gånger som jag försökt ta bort mig själv och så mångagånger jag försökt fara men inte tagit mig någonstans. Men nu är de dax att visa vad jag går för. Visa att jag klarar mig på egenhand och att jag kan hitta nytt folk och nytt umgänge.
Om man bara kunde få vara glad för engångs skull..... men det är en omöjlighet i detta samhälle.

Sitter och kollar på Jens blogg emellan åt och han har skrivit något som stämmer inte så fruktansvärlt bra. Kolla in hans blogg - http://twiztidmini.blogg.se

Jag bara sitter och beklagar mig om mitt kassa jävla f*c* liv..


Orkar inte skriva mera nu! /a.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gumman, jag finns alltid här för dig, glöm aldrig det! Du kan ringa mig när du vill , prata ut! Det är bra att du är ute och tränar, det får dig på bättre humör och du får rensa tankarna, jag mådde riktigt bra när jag pallrade mig ut på morgon promenader, fattar inte varför jag slutade med det? :S Men i alla fall, du är stark! Du klarar detta, det vet jag! Försök att tänka lite mer possitivt, om dig själv och andra! Älska det du har, tänk på dom som har det jätte dåligt,.. som inte har något kvar! Du kommer att flytta, det vet jag, men innan det så lär dig att älska allt det du har ! Och allt löser sig, vet att det är jävligt svårt att tro , men tro mig det kommer det att göra! Du är en sån fin människa, så härlig energi .. du förtjänar det bästa! Du är helt underbar! Och som sagt, jag finns ALLTID här för dig !! Krya på dig nu så hörs vi snart igen! Jag älskar dig Anna ! Puss & Kram din banan ;P

2009-09-23 @ 09:43:06
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: anna

naw,du är så jädrans söt! :) Du får mig alltid på bättre tankar! :)

I LOVE YOU BANANEN! ;>

2009-09-25 @ 00:10:28
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0