helgens lopp!

åhh satt nyss och skrev masssor om vad jag gjort igår och idag å när jag skulle sätta sista punkten så kom ja åt nån jävla knapp så allt raderades :s jag och min jädrans otur :/ ajja, jag får väl börja om då! nu jädrans ska jag inte vara å pilla på massa knappar.. ;>

Ialla fall så har helgen varit okej. Var nykter i fredas och var med mini. Men nu kommer allt de roliga :)
Lördan låg jag hemme till ungefär nio då jag for iväg och köpte nån cider och pratade med Bxl, det var riktigt trevligt. Sen drog jag hem och pratade med Fredrik ;> Efter en stund så kom Jimmy och Erik och hämtade upp mig och vi for ut och gled. Jag och Erik sjön och drack nån cider =)
Efter en stund så kom Krille och ville att vi skulle byta till hans bil eftersom hans chaffis gett upp. Så vi for iväg och bytte bil, och jag blev kär i Krilles bil =) jag som lovat mig själv att aldrig mer bli kär men de sket sig, jag är kär i en mercedes :o
Men ialla fall så gled vi runt lite och de var glada miner och trötta människor. Linus var så trött att han fick skjuts hem, Emil var också lite trött så han halv sov i bilen,Krille var på ett bra och party humör så han försvann en stund och Micke var riktigt på humör. :)
Hade riktigt trevligt :) Tack för de!

Idag när jag kom hem så satte jag mig vid datorn på engång å så ringde Camilla så vi pratade ett tag. Efter de så stack jag till mammsen och där fanns äver Morfar Nils,Morbror Emil,Sinöve och Stefan :) Det var riktigt länge sen jag träffade dom. Men ialla fall så efter dom åkt så klippte mamma mig :) (de kommer bilder sen) Det blev jätte bra :) Tack mamma! <3
När jag kommit hem från mamma så satt jag vid datorn och dunka musik som vanligt, och efter en stund så hörde jag att de smällde i dörren så jag kollade vem de var och såg Sinöve :) Då kom dom hit för att träffa pappa, så jag stod och pratade med dom en stund innan pappa kom hem igen efter ett besök hos farmor =)
På tal om Nils så är de han som fixat och dunat på här uppe på övervåningen och gjort de jätte fint. Pappa har gjort min toa men Nils (och pappa) har fixat resten =) De är bara synd att han blev sjuk :( Men lika kul att träffa han ändå! :) Måste åka till arjeplog och hälsa på dom snart, har inte varit där på jätte länge :/ men men..

Ja, nu ska jag försöka fixa mitt andra internett tjosan råkade göra nå knäppt med de xD haha
PUSS! /a.

Jag gillar bilderna som min älskade Anna mixat ihop! <3

som sagt jag gillar dom mycket!
vill också kunna mixtra med bilder å hålla på! :)
Ännu en gång, Tack Anna! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Allt för dig min älskade <3



2009-09-13 @ 17:12:47
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: anna

naaw, du är så jädrans söt! <3

2009-09-13 @ 17:56:51
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0