;>

Som ni ser så har min blogg blivit betydligt snyggare ;>
Det är snygg Anna som har fixat den åt mig, ett STORT tack till henne! <3

Denna vecka har det varit skola och legat hemma och snorat som bara den.. Har haft feber också :( Har fotfarande lite, men va fan. De finns bättre saker att göra än att bädda ner sig i sängen och tycka synd om sig själv.
Jag har även färgat håret :) Blev brunt överhår och blont under :) Tack Sandra för hjälpen :p
Annars har jag inte gjort mycket mer. Har fortfarande kvar min jävla skadeglädje. Fiifan har aldrig varit såhär glad över något så länge.

Igår blev det att vara med mini, det var riktigt roligt. Vi satt hemma hos mig å såg Idol sen ut en snabbis å kika. Sen hem igen och till Anna där vi blev ett tag. Jag och Anna satt på balkongen och pratade å pratade. Det är alltid lika trevligt att prata med henne. Haha hon gjorde bort sig lite men de är en annan sak :) Sen fick jag och Mini skjuts av Jocke och Jan hem :)
Idag så vaknade jag och hoppade i duschen direkt, sen ut å köra med Dessi :) Det var trevligt vi pratade jätte mycket, och det var riktigt skönt. När jag kom hem så gjorde jag sallad och sen hit :) Är så jävla stolt över min blogg. Verkligen ett jätte tack till dig Anna. Du är så jävla underbar. I love you! <3

Hmm, ja de finns inte så mycket mer att skriva. Blev inte mycke till städ idag men men.. Pappa har då städat som en jävla galning hela dagen. Vaknade av att han dammsugade, och på tal om sova, så råkade jag somna ifrån Mini igår - FÖRLÅT! Det var inte meningen och inte första gången. xD haha men ialf så var det inte meningen.

Känner mig riktigt duktig i alla fall. jag var nykter igår och ikväll blir det nog de samma. :D Har ett sånt jävla sug men inga pengar och inget att dricka. Jag drack upp allt i Måndag. :/ Men men sånt man får leva med.

I alla fall så har jag kommit in i en "depp-period" igen. :/ De är så jävla jobbigt.
Åhh, börjar sakna Allt! Kanske inte riktigt allt, men i stort sett. Men så fort jag börjar tänka så försöker jag intala mig själv att alla är idioter speciellt den människa som kommer upp hela jävla tiden. Vad jag än gör så kommer fanskapet upp :s GAAH!
Vill att du ska vara hära fast jag hatar dig mer än något annat. Vad jag än gör så "ska" du vara där för de jag gör är precis saker som vi gjorde :/ ÅH!

Annars så har ju idol börjat. Och de började med Pappa och Svane i år. Inte riktigt lika bra som förra året men de funkar antar jag. Bara att sitta och se Idol ger massor med minnen. åhh, minnen vart man än vänder sig om.
Men så fort skolan är klar så sticker jag, och de ska se samma sekund som jag kommit ut från skolan. Är så jävla less detta fucking ställe. Vem fan kom på Arvids ? :o

Ne nu ska jag göra nå så jag slutar tänka och reta mig på massa saker. Ha de bra!
Puss! /a
.

min nya "look" ;b

Kommentarer
Postat av: sandra is the shit ;)

Det är lugnt, och det blev ju riktigt snyggt också ;)

2009-09-12 @ 23:58:37
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: anna

i know! ;)

2009-09-13 @ 04:03:37
URL: http://jagficknament.blogg.se/
Postat av: Anna

Vassego! ;)

Gjorde bloggen för att jag älskar dig så mycket! Du är så underbar! Tack för att du finns i mitt liv!



Du är bäst, glöm inte det!

2009-09-13 @ 15:28:40
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: anna

åh, du är så jävla underbar Anna. i love <3

2009-09-13 @ 15:59:03
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0