Champion

Nu jävlar har jag leget och funderat länge på vad fan jag ska skriva. :o Vet inte vad jag ska skriva. Snart har jag tänkt igenom en hel novell typ. Finns så mycket jag vill skriva men vet inte hur jag ska börja eller vad jag ska skriva först. Finns så mycket i mitt huvud just nu.
"såg dig komma som en glittrande stjärna. I väntan på kärlek är tiden så nära" åhh, har fått den på skallen och den låten är ju inte heller minnes framkallande, nejnej! haha eller hur?
Åhh blir galen snart, eller snart jag är nog redan det :s
Har en sån jävla huvudverk att jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Längtar så jävla mycket till på lördag då jag ska ut å köra med Dessan så man får prata av sig lite. Det är en människa som förstår vad man menar och vet precis hur man tänker och känner.

Hmm, ja idag kommer Markus hem igen. Åh vad jag längtar. Vill att han ska vara hära nu så jag får ligga och krama om honom. Han är verkligen en glädje spridare. han kan komma och ge mig en kram och säga "storasyster, jag älskar dig. Du är den bästa storasystern som finns" åhh, jag börjar gråta bara jag tänker på honom, gubben jag saknar dig jätte mycket.

Iallafall så blir den en nykter helg, blir nog att vara med mini men ska också försöka få pappa att köra till glommers så jag får träffa min hund Tanja! Det är någon som jag verkligen saknar, min hund!
Som sagt så blir det ju att köra på lördag också. har inte blivit så mycket att köra :s
Måste gå till körskolan också, åhh jag glömmer alltid bort det då jag ska gå dit :/ ajja. vet inte ens om jag vill ha körkort "/
Visst kanske det är kul att köra någon gång men om jag nu tar körkort så kommer jag växa fast i bilen för jag kommer att gå upp så himmla mycket i vikt igen och det vill jag inte. Har lyckas gå ner 4kg till och har inte tänkt gå upp ett enda gram.

Annars finns det inte så mycket mer att säga. i måndas städa och möblera jag i tvrummet mitt, så nu känns det mycket bättre.
I tisdas var jag ut med sandra och samma sak igår.
Och förresten igår började Idol, jag verkligen älskar idol! :D
det började riktigt bra i år, men inte ens i närheten av förra! :(
Ikväll blir det idol med lillebror, tror jag ska baka nå kladdkaka eller nå så vi kan sitta å mysa. Det är tänkt att Jimmy ska se idol med mig ikväll med jag är ju sjuk igen :/ så det går som dåligt.
Ne nu ska jag nog sätta igång någon annan film å bara mysa :)
Hoppas denna film inte väcker onldiga minnen :s Det har alla andra gjort :/
Men men, ha de bra!


saknar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0