måndag 5/10

Dagen har ändå gott ganska fort, klockan är redan 22:41
Skolan var rätt så seg måste jag erkänna, började med en ny kurs idag och då är det alltid mycket i början, men snart börjar den praktiska delen :)
Har städat och kollat igen alla dessa lådor och skit som finns här uppe. :s Herregud vad mycke saker jag hittade :) Hittade även Tobias hem nyckel :s
Var ut en kort sväng med Camilla och vi var å rökte med Anna :)
Blir så himmla glad då jag är i närheten av Anna :) Hon utstrålan sån energi och lycka så det är inte sant :) Goobruden! <3

Sen var det bara hem och fortsätta,började kolla igenom nå kort och gjorde även om några :)
La undan massor av "vanliga"kort eller vad man ska säga, i en låda med nå andra grejer - även kallad "minnes låda"

Jaa, nu har i alla fall fredrik åkt till kiruna igen, så nu är sängen stor och kall igen :/ ajja..

Ja, finns inte mycke mer att säga, lägger upp några av mina kort :D

Johannes Lundmark! :)

Sweetbitch! ;D <3

Min lycka och kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0