ingen kan älska som vi!

Jag är verkligen inte duktig på att uppdatera min blogg haha ;> bättre med nått inlägg då och då än inget alls ^^

Hmm, sitter här hemma och är sjuk igen ! :( Tror att jag aldrig mera kommer att bli frisk men man får väl hoppas på de bästa. Har bara lega och vila idag men nu ska jag göra ett ryck och städa lite tror jag.. Dagen har varit så jävla lång fast jag bara sovit :s
Men men, det är bara hoppas på att de blir bättre :)

Helgen har spenderats med Sandra :) I fredas blev det lite väl tråkigt med bråk,fylla och mys på nattfrånten. De var inte med Sandra då men men.. Mer än så behöver man inte säga..
Lördagen blev en hel Sandra dag! :D Vi såg film "ingen kan älska som vi", blev helt kär i den.. Sen blev det en snabb sväng hem till mig innan vi drog ner på Gården, där jag inte alls var nykter :s ajja..
Sen så vaknade jag hos Sandra på söndag morron..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Kan itne påstå att jag är i topp skick  varken fysiskt eller psykiskt!! Har verkligen en skit period nu igen!!
Vill bara lägga mig ner och gråta, gråta och gråta!
Ajja, kanske sen någon gång kan jag skriva mer om vad allt handlar om.. Mer inte just nu vart fall..
Ska springa ner och sätta igång en tvättmaskin och sen diska!
Sen måste jag göra nå åt över våningen som ser hämsk ut..

Ajja, pusshej!!


Kommentarer
Postat av: SANAZ

Åhh va fint med bakgrunden som ligger still även när man bläddrar ner!

2009-10-19 @ 16:15:08
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: anna

Joo :)

2009-10-19 @ 16:20:00
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0