fredag 2/10

Sitter och räknar ner tillsammans med men "stänkare" : 6timmar och 45min tills jag sätter mig på bussen mot umeå :)

Loooovar att det ska bli bättre uppdatering, har inte varit på topp dom senaste dagarna! Men det ska bli ändring på det :)



Har haft lite tråkigt inatt! ;> haha lol mig alltså!
Bilden på mig och Tobias var jag bara tvungen att göra om och lägga upp, måste erkänna att jag verkligen älskar den bilden, ialla fall i orginal. Kan lägga upp den vid ett senare tillfälle. :) Den är verkligen jätte fin :)

Ja som sagt, inte länge kvar tills jag sätter mig på bussen, kanske ska sova lite så jag orkar mysa med lillebror imorn innan han cyklar iväg till skolan! Kommer att sakna den lille jobbige sötnosen så fruktansvärlt mycket. <3
Blir en timmes stopp i skeå ialf där jag ska yra runt med sandra, undra om jag får köpa cocacola denna gång xD haha
19.50 är jag framme i umeå, fan vilken tid det ska ta för att ta sig någonstans. Kan dom inte bara plocka upp folk eftervägen och bara köra på ? :o gaaah, vill till umeå så snabbt som möjligt. Jag är verkligen jätte kär i den stan, blir troligtvis flytt dit så smånging om! :D

Ne nu ska jag se en film och försöka sova lite, är så rädd att jag ska missa lillebror imorn! JAG ÄLSKAR DIG MARKUS!!!! <3<3
Sov gott!! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0