.......

mitt internet hemma är helt åt skogen, så nu sitter jag på skolan och uttnjytjar deras. (stavning) xD  haha
Jaa, men som sagt min internet har lagt av, samma sak med tvn. Helt otroligt! Ajja, tur skolan finns ibland..

Det har inte alls hänt för mycket med mig sen sist. Har börjar träna nu genom att simma, riktigt skönt (:
Det går verkligen jätte bra, och skönt är det också. Basut är det bästa av allt! xD

Ikväll blir det fedas mys hos mamma med lillebro ;> Läängtar riktigt mycket faktiskt. :)
Ialf så har denna perfekta dag förvandlas till en helt jävla värdelös dag! Helvete,man kan inte ens vara på skolan utan att man ska börja må jävla pissskit! GAAAHHH!!! Har jävlat sinne!

Ajja, slut med arga miner nu anna, kom igen ryck upp dig. Han kan INTE sabba ditt liv, och de vet du.. Uhh, suck!
Blir så jävla ledsen då han ska hålla på, på de här viset! Han säger att jag ska lämna honom ifred ändå så är han runt mig och mina vänner hela tiden.. åhh! Vill bara sätta mig ner och gråta. Jävla skiit killar.. 

Ne, nu ska jag ha data alldeles strax. Hoppas det går bra och fort så ajag får gå hem och lägga mig en stund och tycka synd om mig själv..

Har totalt fastnat för : Dead by april- what can i say. Helt underbar låt kan jag säga! Jag älskar den! :) 

Får se om internet blir som de ska annars så blir jag argare! xD 

Ha de bra. puss 

Kommentarer
Postat av: Sandra is the shit!

klart jag tyckler om dig va ;)

2009-10-09 @ 15:58:32
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej! Jag har en blogg som vem som helst skulle kunna älska och ta nytta av, den är ganska ny och har inte riktigt kommit på fötter med den ännu men när den kommer igång, då är det något du inte vill missa!

Kika in och titta. Det är allt från mode till sex! ;)



Who would not like it?

2009-10-16 @ 15:06:20
URL: http://mussandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0