En helg i umeå =)

En helg i Umeå var verkligen roligt :)
Först så var ju bussresa till skeå som jag,sandra och ida åkte =) Sen väl i skeå blev det käk på Max, med Sandra och Malin :) Skojskoj! :D
Sen tillbaka för vidare resa, det gick jätte bra. Blev lite less och fick lite väl mycke energi men men..
När jag anlände till Umeå så hämtade Julle och Joel upp mig på bst, pratet om bussresan kom igång ganska fort =)
När jag kom in i Freddes lägenhet dumpade jag mina väskor och gick till soffan, satt och kolla på Idol och på när Fredrik,julle,joel och tony glufsade i sig käk :D
Riktigt trevligt folk dom där typerna ;)
Kvällen gick och det blev nån öl och en tidig kväll, vaknade dock lite förtidigt på lördan ganska exakt 06:04 :o Fredrik kom till liv typ vid halv sju, då även julle också vaknade.. :) Blev en film dag innan jag hoppade i duschen :) Väl efter dusch så for vi ut en kort sväng och handlade lite. Fan vilken god mat joel lyckades göra =) mums..

Blev även lite dricka denna kväll med go mat,film,kort spel och massor av skratt =)
Kvällen gick väldigt fort men tiden går ju fort då man har kul =)

Söndan blev en sovmorron dag, film och pizza lyckades vi också klämma in! :)

Sen påväg till Arvids var det ett skit väder, mycke snö och starka vindar.
Låg snö på vägen en lång bit efter abborr, och när vi väl kommer till arvids, inte en enda snöfläck någerst :s :o
Va fan, duger inte Arvids till att ha snö ens ? :o

Ajja, blev bara några kort ialf, orkar inte lägga upp dom nu men kanske sen =)

Nu ska jag göra ett städar ryck innan jag somnar! :)

Tack för denna helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0