dream

Om jag ändå kunde förstå varför jag gör så jävla duma saker hela jävla tiden!!
Jag mår bara dåligt av det och kan inte prata med en enda människa om det. Folk frågar mig vad som är felet men jag kan inte säga sanningen!Känns så jävla dumt att behöva ljuga för dom jag verkligen älskar och litar på, men vad kan jag göra?
Jag skulle kunna skriva allt här och nu men allt är suddigt. Jag ser knappt min egen spegelbild!
ÅHHH!!! Jag fatar inte hur jag kunde vara så jävla dum!
Just nu sitter jag här i min säng och tar emot massor med skit av dig för att det händer saker som inte borde hända!
Jag vet att jag gör fel, jag vet det! Men jag vet inte hur jag annars ska göra..
Förlåt!! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0