äntligen

Äntligen är internet tillbaka! :D Får väl se om det åker på semester igen eller om det har tänkt stanna :)
Jaa, det har väl hänt en hel del kanske, både bra och mindre bra! Men dom mindre bra kan vi stoppa i lådan under sängen en stund till..

Helgen har varit helt fantastisk. Hade ju som sagt fredasmys med mamma och lillebror, vi såg idol, hade tända ljus,käka massor med godis,chips och popcorn! :)
Efter idol så var jag med Sandra och Pavval :) Synd bara att Sandra var tvungen att fara hem :( Men annars så satt vi här i min fina,sköna,"stora"säng och drack en skvätt. x) Efter det som vi hade tagit slut fick vi tag på lite mera och sen ännu mer :) Blev inte alls en kväll/morgon som tänkt, först vaknade jag på fel ställe (alltså inte min egen säng) sen fick jag veta lite mera tråkiga saker. Satan så arg jag var!!
I alla fall så på lörda morgon gick jag till Bxl och satt där med han och Bengan, vi surra lite och såg film. Sen begav jag mig mot Sandra :)
Dagen var rätt så seg, vi var till svane eftersom han hade hus fest, och jag kom fram till en sak. Det är så sjukt kul att vara nykter och skatta åt alla fyllskallar så nu ska jag försöka vara nykter och skratta istället :)
I alla fall så trättade jag jätte mycke roliga människor och pratade med människor ingen trodde skulle prata med mig :o Löste en hel del denhär kvällen, riktigt skoj!
Sen efter själva festen var slut hos Svane blev det krig i snön utanför. Kan säga att jag var sjukt jävla blöt och de rann bara smink i hela ansiktet! Så då blev det hem och fixa till de och sen fara till Lars och kriga.
Fast han var inte hemma så jag och Sandra satte oss och lyssna på musil x)
Sen blev det Lejonkungen och jag drog iväg en sväng och löste ett och annat!
Det var fruktansvärld skönt, och det är det fortfarande! Att kunna prata med denna person igen är en dröm jag aldrig trodde skulle bli verklighet!
Har varit så glad över detta så tårarna runnit!
Men inget är som förr ändå, men helldre såhär än inget alls!

Jaa, på söndan vaknade jag tio i fem på eftermiddan och då blev det bara att slöa. Bxl var förbi en sväng å surra lite och började se en film!
Sen blev det film på egen hand och sova!
Sen blev det måndag och jag var jätte pigg, hoppade i duschen och var super glad! :) Sen på kvällen blev det inte alls lika glatt, men inga dåliga saker nu när humöret är på topp! :D
Samma sak igår, vaknade och var på ett strålande humör, jag och Bengan var på skolan just efter åtta och hela dagen var hur bra som hellst!
Sen på kvällen när Fredrik kom hit så fick jag ju se hans tatuering :) Den var ganska fin..
Och idag har jag varit glad men lite tröttare! Men va fan, de finns sånna dagar också :)

Veckorna går så fruktansvärlt fort! satt på skolan idag och prata om hur länge sen de är Tobias lämna mig och det är REDAN fem månader sen :o Snacka om att tiden går fort! Ojoj, snart är jag 18 så tiden kan få fortsätta i denna takt :)

Det har gått dåligt med träningen eftersom mina pengar olyckligt vis tog slut i fredas :s så nu är det bara vänta på badkortet som min far skulle köpa.. Men den dagen kommer också, hoppas jag!

Får se vad som händer under lovet v 44. Pratade med Camilla idag och funderar på att åka ner till henne men vet inte än. Det är en ekonomi fråga det också!
Ska väl se till att däcken på min bil också blir bytta och kolla upp fläckten..



* Ligger här och tänkter, tänker tillbaka till vår tid tillsamman och kommer fram till att jag aldrig saknar någon som jag saknar dig! *

Kommentarer
Postat av: syrran

symtom smittar inte!

2009-10-16 @ 08:38:46
URL: http://lillanettan.blogg.se/
Postat av: anna

hehe jag vet!

2009-10-16 @ 11:20:17
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

sv: Haha jo det är visst okej, okej? :)

2009-10-16 @ 13:13:17
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: anna

Ne Sandra det är inte okej ;p

2009-10-17 @ 11:14:01
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0