Anna Renberg!

Jag har aldrig träffat någon som är så stark som dig Anna!

Du har dina hårda och mindre hårda motgångar precis som alla andra,

men du är stark nog att ta dig framåt i alla fall.

Jag är verkligen jätte stolt över dig Anna, du har en sån grymt stor plats i mitt hjärta!

En sak är så säkert Anna, jag kommer Aldrig någonsin att släppa dig som min vän,

jag har Aldrig i hela mitt Liv haft någon som stöttar mig som du gör,du får mig Alltid på bättre tankar och du får mig Alltid så himmla glad! Du är verkligen värd allt Anna!

Folk får ge mig hur mycke pengar dom vill för att jag ska tycka mer om dom,

men Anna, jag kommer aldrig lite på någon lika mycket som jag litar på dig!

Du är en sån fantastisk människa! Om du bara kunde förstå hur mycket du betyder för mig!

Du har verkligen vänt mitt liv rätt igen! Du är någon jag alltid kommer tycka bra om,

vad som än händer Anna, så står jag vid din sida!

Du är en helt fantastisk människa, glömm aldrig det!

Jag är så himla glad för din skull Anna, så fort du är glad blir jag det.
Kanske måste säga tack till Ruben också, han som fick Anna att landa igen!

Men i alla fall, Anna du betyder mycket för mig!

Glöm för gudskull inte att jag älskar dig också! <3


Kommentarer
Postat av: sandra the shot

sv: Men klart som negerbajs att vi är snyggast ;)

2009-10-03 @ 10:08:21
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: anna

sbdolut ;>

2009-10-03 @ 21:48:40
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh du är så fin gumman min! Tack för det fina inlägget om mig! :) Blev så himla glaaaaaa när jg läste det! Du är ta mig fan det sötaste lilla charmtrollet som finns ;)



LÖÖÖV JOOO!



PUsssssssssssss

2009-10-05 @ 08:51:30
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: anna

haha tack sweet! :) Men man ska inte ljuga om sina vänner därför skrev jag sanningen :) LOOOVE!! <3<3

2009-10-05 @ 16:11:37
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0