6/10

haha måste lägga ut denna länk bara för att jag tycker så synd om honom :) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5903376.ab haha

Kan säga att sängen var verkligen ett lockande föremål idag, men efter många om och men tog jag mig upp och in under duschen. Satt vid datorn ett tag innan jag gjorde mig klar och begav mig till skolan, väl på skolan så gick som allt fort. Hängde inte riktigt med, satt å rita istället xD men men de är sånt som lätt händer.

Drog hem på lunchen och sen dess har jag bara slappa, nu väntar jag på att klockan ska gå så jag får fara till Duniya och äta :) Hon har tyo ordnat en klass-middag =) Ska smyg ta nå kort jag lovar! ;D

är på ovanligt bra humör idag ;b vet inte alls vad det är med mig. :)
Skriver senare!
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0