piteå

Har vare i Piteå med pappa och lillebror och shoppat, handlade dock inte så mycket men för 950kr.. men de var de värlt de :D
När vi parkera bilden och gick ut från p-huset hade vi en skoaffär rakt framför oss där de hade utförsäljning, kunde inte motstå utan gick in där och hitta ett par fina skor för 125kr =)
Köpte ett par byxer/leggings på ginatricot för 199kr, sen var jag in på cubus och köpte mig ett linne för 70kr och två vanliga vita leggings för 79kr :D
När vi kom in i den "nya" gallerian sprang jag direkt till "The Phone House" och fick ett super bra erbjudande och kunde inte motså ;D Slog till och köpte en telefon en "Samsung u600evo" 999kr =) Fick halva av pappsen =)

Sen satt vi oss ner och vilade och dom år mjukglass medan ja fixa nå grejs med telefonen. Jag är så himmlarns kär just nu ;b

Nå väl, vi for på "Piteå älvdals sjukhus" och fikade lite innan pappa skulle in till läkaren, sen bar de av till havsbadet =) Där badade vi lite och när vi klivit upp så tro int på fan att de blir nå jävla uppträdaden, typliskt min jävla tur :s
Men de gör inget, magen kurrade och vi åkte på blå ängeln och åt innan vi for hemmåt =)
Som hela vägen hem =) Det var skönt, sen så när vi kom hem la jag mig på soffan och somna med en gång, vaknade inte förrän strax efter tre inatt :s hoppsan ^^
Så nu äre bara hålla sig vaken resten av dagen, hade dock bara sovit en timma innan vi åkte till piteå men men..

Så, idag får man väl se vart vinden leder mig. måste ialf ringa Bengan.. sorry !

Ne nu ska ja kolla in nån film så bara slappa och njuta att mina underbara köp =)
ha de bra /a.

i love it ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0