Hmm..

Ja, det finns inte så mycket att skriva här egentligen.. For till Boliden som tänkt ialf, men jag har som mest bara sovit, fan så social jag är, eller ?:s ;D
Satte mig på bussen hem halv 10 och var framme strax efter 11, JAG VÅGADE ÅKA BUSS!! :O
Jaa, ialf så när jag kom hem sprang jag till bankomaten och tog ut pengar, och gissa, jag har 3700kr å nån krona till =)
Jaa, efter bankomaten sprang jag vidare till konsum och köpte rifill kort, NICE ! ;D Sen bagav jag mig hemmåt, gick en liten omväg eftersom jag inte rört mig något på hela helgen.. Men kan säga att jag mina DCskor kommer att flyga långt då jag köpt nya skor, satan så ohärliga skor alltså, varför köpte jag ens dom ? :O

I morn/Idag blir det Piteå med pappsen och lillebror, då blir de chopping och badning på havsbadet, kanske ska prova havet ? ;)
Ialf så har daget bestått av städning,körning,mer städning+barnvakt,lite ser körning,beck och en låååååång dusch (;
Blir långa duschar då man har mycket att tänka på, har tänkt på allt som sas i helgen efter ett 5timmars samtal typ.
Hoppas det inte behövs upprepas, Satt i Boliden och du var i Piteå och jag kunde inte göra något, :s som tur var fanns Chris och Robin (a)

Annars finns det inte mycket mer att skriva, släckt träff på lördag :o Måste dit och säga hej till alla ialf.. sen så får jag se om det blir någon fest eller om jag ska vara nykter i helgen igen ;) Jag har börjat bli duktig känner jag, jag motionerar och har varit nyckter nu .. Tro mig, det har gett resultat :) Nu vågar man ju ställa sig på vågen ;D

Ne nu ska jag försöka få på mig nå kläder och tänkta mitt täcke och mina kuddar som ligger ute, sen äre sovar dax så jag orkar upp =)

Ha de bra /a.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0