helgen

Ja,idag vaknade jag typ halv tre av att pappa tände lampan i min hall. :@ Jag somna fan vid åtta imorse så hade hoppats på att få sova lite längre än så ialf ;b men de spelar inte så stor roll =)
Vad har allt folk för planer för helgen då ?
Hmm, själv blir det nog att bara sitta hemma och tråka som vanligt, alla åker antingen till Piteå eller Lycksele :/
Är så jävla typiskt, får lön då alla de roliga är över :s fuck!

Kanske far och firar en i släckten som blir 50år idag- stort grattis =)
Annars blir de nog bara dator,dator,dator och nån film kanske. HATAR Arvids, de suger jävla den storsta kuk som finns.
GAAAAH !!!

Ajja, idag fick jag ialf mitt ´löne besked så får ialf min lön :) å idag fick jag även ett brev från transportstyrelsen som tillåter min mamma som handledare, det är inte illa. (:
så nu kommer jag vara ute på vägarna och vara farlig xD haha

Ne nu börjar magen kurra, mat kanske ? :)
Ha de bra /a.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0