:)

Ja, denna dag har varit rätt okej :)
Vakande av att söt Bella ringde och fråga om jag ville med på bio och se Harry potter och så klart ville jag det (:
Det var ett jävla bra tag sen jag var på bio måste jag säga..
Så, för att fördriva tiden var jag ute och körde med mamma och vid fem gick jag och mötte Bella och Anna ;)
Vi var på Lindqvist och sen var vi på Greya och käka en varm macka, fan va gott :)
Sen när vi skulle börja gå så börja de regna, och de reganade inte lite så Camilla fick komma och skjutsa oss, den sötnosen har också kommit hit =) Så vi var nästan alla samlade xD

Ja, efter bion så gick jag och bella hem till mig å sen utåt :) Efter jag pratat klart med Bella mötte jag Malin, det var inte igår jag träffade henne men vi gick en sväng sen satt vi och pratade, riktigt trevligt. Haha har smidit en jävligt bra plan alltså ^^ Jag älskar att jävlas med folk, precis som planen säger att vi ska göra xD

hmm, finns inte så mycke att skriva, släckt träff på lördag /imorn. Så de blir väl nån öl eller två xD
Får se vad som händer, måste ialf säga hej till alla, vill inte vara dära :s
men men, vad gör man inte för släcktens skull ? :o

Ne, nu ska jag kolla nå andra saker på datorn och lägga in nå bilder, ;b
Ha de bra /a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0