:)

Idag vaknade jag kring halv 5, då hade jag sovit i 11timmar. Gode skönt kan jag lova, men är ändå sjukt trött.
Men det blir man efter en hel natt med Bengan och Nicke, de kan jag lova. Dom är bara elaka ;) haha

Hmm, funderar på att åka till Siren i Boliden i helgen och se hur han har det, det var ett tag sen jag träffade honom. Men mest av allt så vill jag ju såklart till Lycksele, för piteå har jag uteslutat.
Vill bara komma bort en stund, kanske åker tillbaka till Camilla då löningen kommer ? Ja men vet aldrig vart jag hamnar, helt plötsligt så sitter jag här hemma och bara tråkar, alla ska ju bort :/

Imorgon blir det kanske att umgås med Anna en stund, får se hur trött jag är och framför allt hur trött hon är. :)
Men det är morgondagens fråga xD

Nu ska jag se klart min film som jag har satt igång. :)
Ha de bra /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0