lycka!

Måste bara få berätta hur lycklig jag är samtidigt som jag är så djupt deprimerad.
Sitter och lyssnar på en låt som jag fick av Tobias "Liran-du kom och du gick" och minns hur jävla lycklig jag var när jag var med honom,hur glad jag var av få vara i hans närhet och hur jävla bra jag mådde. Jag vill bara gråta för att jag är så förbannad på mig själv.
Men samtidigt så kollar jag på min bakrundsbild på datorn och ser vilken underbar vän jag har.
Jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon som bryr sig så mycket om mig som Anna Renberg bryr sig om mig.
Jag är så jävla glad att hon vill vara min vän.
När jag sitter djupt inne i mina tankar och minnen med Tobias så blir allt bortglömt för att jag kollar på en bild, och det är en bild på mig och Anna.
Det finns ingen annan i hela världen som kan få mig så glad som hon får mig.
Det är helt magiskt, varje gång jag är med henne så är alla mina problem bara roliga på något vis.
Hon berättade för mig hur mycke jag betyder för henne då jag berättade att jag försökt ta mitt liv nätten innan.
Ingen var så glad som jag var då, ville bara gråta av glädje men ville ju inte förstöra hennes sminkning på mig :)
Anna jag vill bara säga hur otroligt mycket du betyder för mig!
Du är allt för mig, skulle klara mig utan mycket här i världen så länge du fanns kvar !
Jag älskar dig! <3


Du gör mig så jävla lycklig.!
Jag kan inte beskriva hur glad jag är att du finns Anna.
Du är helt fantastisk gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jasså?? Ja din, ibland

2009-08-20 @ 10:00:38
URL: http://lillanettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0