länge sen

men fan, jag har ju nästan glömt bort min blogg :s satan!! :o
Nu måste jag börja skriva igen :)

Har hänt ganska mycke på sista tiden, dock inge positivt men men..
Börjar få mitt humör tillbaka så det är ju positivt ialla fall, har inte haft mina bästa dagar pecis. "/
Men som tur är så har jag ju Anna som alltid är lika jädrans gullig, åh jag tycker verkligen om dig ! <3

Ja, skolan har börjat och jag älskar den redan ;D Vill verkligen bara flyga upp ur sängen och landa på skolan ;) Det är sjukt kul =)

Hmm, ja finns kanske inte så mycket mer att berätta. kommer säkert skriva någon rad senare eller något.
Funderar på att ta mig en liten promenad ikväll också =) Det är så skönt att fara ut och gå å så har man mp3:n på högsta volym-skönt! Hör varken telefon eller människor (= Brukar dock bli skrämd då lastbilar eller bussar smyger sig bakom mig och paserar i världens fart, men men xD haha

Ja, i helgen blir det nog inflyttnings fest hos Anna och jag har lovar att jag ska komma förbi :) kommer tyvärr att vara nykter :( Men det behövs. fiifan säger jag bara.
Blir jävlat galen i fyllan och gör massa elaka och dumma saker mot andra och mig själv, inge bra !
Ne, detta klarar jag inte helt själv. Att man kan bli så sjuk av lite alkohol och jävligt mycke depp, ajja sånt som händ.

ne ni, lev å må-hej hå!
/a.

Kommentarer
Postat av: Stina

Men tusan också!! :)

2009-08-28 @ 00:12:55
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0