Helgen !

Haha sjukt bra helg måste jag bara säga !
Allt börja i Fredas hos Camilla den underbara människan !  Där öppnades första ölen, MUMS ! :D
Sen efter mååååånga öl och lite tjasfs på släckt träffen och ett norskfynd så drog vi till Amanda. :)
Där drack vi vidare och blev allt fullare och fullare, hahah ! =)
å sen måste jag bara tillägga Emelie och Emma ;) hahah jag tycker verkligen jätte mycket om er två, haha ni gör våra dagar till något bra och skrattretande xD
Att två så fula människor ens orkar bry sig om oss :s om ni nu tycker vi är så jävla fula och feta så tycker jag att det är dax att leta efter en spegel som håller då ni kollar er i den. Så jävla barnsliga.
Att ni överhuvet tagen ens vågar visa er i ett hus där INGEN tycker om er. Haha alla var ju emot er. Losers

Ajja, Lördag var vi i luleå, sex brudar och rågär xD
Sjukt kul förfan, pengar gick det också, fiiifan, men karusellerna var så roliga ! ^^
Jag och Lina åkte den värsta jäveln som gjorde sjukt ont å vi skalla varandra och hadd oss.

Kvällen led mot sitt slut och jag å Nattis leta reda på bussen och hitta två jätte kuliga och fula gubbar vi prata med xD
Haha, busschaffisen körde inte allt för bra men men.. =)

Kommer att lägga in bilder, men får inte dator fan att ta emot min telefon :s Men det kommer ;)

Tack Malin,Lina,Natali,Vera,Rågär och Amanda för en underbar helg ! :) <3

Kommentarer
Postat av: Boqvist

tack detsamma gummsan! men det blir fler gånger också, det kan jag lova ;D

2009-08-03 @ 01:11:58
URL: http://malinboqvist.blogg.se/
Postat av: anna lundström

Jag hoppas det =)

2009-08-03 @ 01:14:24
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

vet du anna att du är gode mkt fulare än dåde emma och emelie, fet är du också så du ska nog bara vara tyst!

2009-08-15 @ 20:39:59
Postat av: Anonym

dom va aldrig in i huset. du är inte heller så omtyckt, du var gode omogen den kvällen! / L

2009-08-15 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0