hejdå ! :(

Nu är dagen kommen,dagen då Jens Hägglund överger oss här i Arvidsjaur.
Han flyttar till Burträsk och börjar skola dära, jag hoppas det kommer att gå bra för honom ialf :)
Men han lämnar mig i en stor ensamhet :( haha
Ne men seriöst, det kommer kännas tomt utan dig här Minimoo, din humor och dina fula stunder :)
Men som tur är så exister ju dator,telefon,lov och helgen ;b så jag blir ju inte helt övergiven.
Hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig på skolan och att du sköter dig =)

Vill bara tacka dig också Jens, tack för att du fanns i fredas, inte för att jag var så medveten om vad jag gjorde. Men jag minns din rädda blick då jag kom hem igen och du stod här utanför.
Det är inte många som skulle stå i 30min eller vad du sa, men ialf, de är inte många som skulle stå ute och vänta på en idiot. Det var inte speciellt varmt heller den natten/morron.
Men du kommer alltid att vara ett stor stöd för mig fast du flyttar från mig. Och jag kommer alltid att finnas till för dig som du finns för mig !

Tack än en gång Jens, och lycka till på skolan ! :)  <3


Kommentarer
Postat av: minimoo

Nu sitter jag här i Burträsk (: det är ganska fint, har ju egen kyl :D

2009-08-17 @ 19:44:48
Postat av: anna

Jag saknar dig redan Mini ! :'( Men va bra att du har det :D haha

2009-08-18 @ 03:51:01
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0