gaaaaaah

Fan allt ska dampa idag,min telefon,datorn,markus,min damsugarfitta och till slut Tobbe.
Funderar på att snöra ut allt, ja tobbe går inte att snöra ut med alla hans grejer och allt som påminns om honom, fast då kommer inte mycke att finnas kvar men ialf. Hans jävla säng kan han få tillbaka.
Är så fett jävla less på allt just nu, skulle fan ge vad som hellst för att få komma bort från kuk arvids å börja om från början. fan så jävla skönt de skulle vara.
Fast har bara ett problem, skolan börjar snart :s
Varför stack jag inte direkt efter jobbet å stanna borta hela jävla sommarn ?
De är ju tur man är efter klok.
Ne fan å, nästa sommar blire nog borta heeeeeeela sommarn om jag inte får jobb.
Fiiiifan, va less jag är, de händer aldrig nå, folk som snackar och massa damp.
Kanske packar väskan och åker till Camilla igen. Skulle inte sitta helt fel ialf.

Ajja, helgen var som sant fantastisk. Skulle ha haft så kul varje dag, men de går som dåligt.

Får se vad som händer till helgen, kanske inte behöver vara hundvakt, fast jag skulle vilja det men men.
Kanske åker till syrran eller nå, vet inte än får se vart dagarna för mig.

Ska ialf färga håret igen, tror fan boqvist ska få göra det ikväll om vi nu skulle göra nått =)
Men vette fan om jag vågar ta ett kontoutdrag från i lördas :s gick snuskigt mycke pengar alltså. Fuck!

Ne nu ska jag på toa och sen göra nå nytta iställe för att sitta här och vara arg helt i onödan.
Hoppas bara Tobbe kommer ikväll så jag slipper vara arg någon annan dag också.

Ha de bra /a.

lev med de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0