fun ;)

Helgen har varit skit bra och en bit in av veckan ;b
Har ju varit hos Bengan från Lördag till Måndag, var ganska kul. Spelade cs och var i hans stuga.
På Måndan då vi skulle hem så kom Johannes,Mini och Putte med mopederna och vi bestämmde oss för att köra moped till Arvids, de gick skit bra förrutom att Puttes moped skar xD men annars gick de som smort =)
När vi hade tagit oss till Arvids så for vi hem till mig och prata lite och såg på tv.
Så en natt i min säng ;) Sen på Tisdan for jag iväg till Abborr och var med Mini och Johannes. Vi stack iväg till en jacktstuga å så kom Bengan, vi sov i en jävla jacktstuga ;b
Eller de blev inte så mycket att sova kanske, men kul var det =)
Hade ont i varenda kroppsdel då jag vaknade.
Men ialf så blev det jag,mini och bengan som for till Arvids.
Vi var ute och busa med min lillebror och såg film.
Sen blev det läggdax, fast de blev inte mycke till sömn, hatar verkligen att lyssna på musik då jag är ensam, kommer så jävla mycket minnen åhhhh !! :@
Om jag bara kunde sluta tänka för en gångs skull.

Ajja, helgen låter som en partyhelg ialf, det ska bli kul :)
Bara nu alla är med som dom sagt dom ska vara :D Jag hoppas på det =)

Ne, nu blir de nog någon film och slöa eller så tar jag en dusch så jag vaknar till. Får se.

Ha de bra. /a.



Kommentarer
Postat av: Stina

hahaha neee inte mycke :P

2009-08-14 @ 18:22:03
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0