dagen/kvällen/natten



Ja, dagen började med att jag vaknade och satte igång musik, spelade järnet för att jag skulle vakna xD
Då kommer pappa upp och säger att "afrikanskan" står i köket och lagar mat, och jag som är så jävla nyfiken springer ner och kollar, då lagar hon mat och jag fick så klart hjälpa henne :D så vi åt afrikansklunch :) Sen satt jag bara å slöa framför datan. Blev automatiskt barnvakt.
Sen ringde erik och frågade om jag ville med ut en sväng, så jag springer ner och ut genom dörren för att se ifall pappa kommit hem och när jag kommer ut så står Tobias där :o Ahhhh, jag såg ut som ett spöke :s
haha men ialf så kom erik och putte å hämtade upp mig så vi snurra ett tag å sen till Arjeplog för att lämna sabina :D
sen vidare hem !
När vi väl kommit oss hem efter skratt,nära att dö och mer skratt så hamna vi på torget där tobias och bxl stod.
Vi pratade med dom en stund och sen bagav jag mig till Fredik för att vara social :)
När jag varit där så plockade Tobias upp mig och vi pratade och pratade. Efter ett tag så stod vi och pratade med erik och putte xD kulkul ! :)
Sen efter mycket skratt så drog jag hem, satt och pratade med tobias i bilen. och när jag kommit hem så kastade jag ut doftgranar genom fönstret till putte och erik :)
så nu sitter jag här med min musik och blogg :)

Nu väntar bara en film och lite sömn :)
Tack så hemskt mycket till en kul dag/kväll/natt :) i love you all
Ha de bra /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0